Friday 3 June 2011

Jadi Roadrunner :)

Assalamualaikum..pa khabar tek? tauk sik ktkorg tek aku jadi roadrunner ritok tek..pa tek aku bangun kol 7 cun pasya ku sampey opis kol 7.20..yah dapat x ko bayang nak kedak yaa..haha..boh ko madah ku sik mandik indah..p yalah..terpaksa express..dah aku bangun d gerak oleh mem besar yg terkejut aku masih tido..haee kenak aku kedak ya? tok lah jadahnya mun ktkorg dah bangun pagi dahya tido balit..boh kedak ya k adek2..pengajaran k ktkorg..aku tek nang xsedar koh..dh digerak oleh mak ku tek lalu ku melompat dr katil..mem besar dah ready dak towel aku semua d ready nya..kali nya tedah nangga aku ngelepar kali nak..haha..mun ada rakam kali ku pun malu juak kali..dahya...ku mandik nang cepat lah kira2 5-6 mnt gya lah.dahya pasang ku baju..dak makeup(xdalah makeup nie..just pelembab sebab muka ku sensitip) dak celak semua dah ku madat dlm hndbag...dahya nasiblah jeraya sik berapa nak gago glk nak..cuti nak..ya ku mecut...nasib ku selamat...haha..alhamdulillah syukur nikmat tuhan aku sik lambat..malah awal gik dr biasa..yah sapa dapat melawan aku..tudung aku pasang kedak ya jak kedak org nak g kedey bujang..haha..k bye..

cho cho :)

No comments: