Wednesday 1 June 2011

Aku Moha tp ku tetap mok SENYUM :)

Assalamualaikum..aok ku tengah moha tok kak aji..nengar ko cerita tok dolok..moha ku tp lom tahap gaban..ku gik dapat sabar...tok khas k seseorang ya :

" yang ko gago glk hal aku pahal? ko tauk sik kita tok dah xda papa gik? (yerr rasa dalam drama..sabar lokkk)..udah gik ko molah ku camtok..so let me free..terimak lah kenyataan aku xkan terimak kau lagik..kau yg berolah pasya ko nak nyekat aku nok berkawan dgn sapa2...dahya ko nyuruh org msg ngan aku tek seolah2 suka minat giler ngan aku..then ko mok nunggu apa respon aku lekak ya? hello?? apa d polah kau ya?? x ko rasa ko bod ka molah kedak ya?? kedak nembiak okey..mun ko syg ngan aku kenak ko berolah dolok? kenak ko bulak aku? kenak ko make fun of me? ko netak aku dr belakang lepas ko bulak aku?? aku tauk p aku xlalek sebab aku syg ngan kau..time yalah..knektok? sorry lah..mukak muntah ku nak nyebut 'syg' ngan kau..aku madah ngan kau..udah2 lah...xperlu lah ko nak mencanang2 kan cerita madah ngan org2 yg admire2 aku ya(yahh bok ko jeles n tauk aku byk admire nak?? ngeg aku mpun..ngegg..riakk..xboleh gya) seolah2 aku tek dah ada org punya?? hello?? sapa kepunyaan aku tek? ingin ku mok taukk koh?? boleh ko mdh ngan aku? adohh udahlah hoo..sukati kmk la kmk mok polah apa..kmk single and mek rasa kmk boleh kawan ngan sapa2..xperlu ktk nak nguji kmk ngan segala macam number2 baru yg tiba2 msg ngan kmk, and tiba2 geng ktk chat ngan kmk dalam fb? apa ya? ktk ingt mek nang akan lurus bendol lalu mikey tek cdaknya nang peminat kmk? kmk x despredo kedak ya ok??? kmk boleh berpikie lah..kmk bukan nembiak nak d polah ktk kedak yaa..kmk xkan cayak ngan org macam mek cayak terus dgn ktk dolok.kmk mbik pengajaran dr cya..tp mun dah kenak bulak lagik ndaklah kmk tauk koh..ya kmk tawakal jak..(dah reda emo ya lalu bertukar 'kmk ktk')..so please..jangan gago hal kmk gik boleh sik..makin ktk molah kedak ya makin mek nak menjauhkan ktk..kmk benar2 dah merajuk ngan kmk..mek nang xdapat terimak ktk gik..sik akan..please..ktk pun dah ada can baru nak?? so mek rasa ofcouse nya bagus gik dr kmk mun dah mileh nya nak?? jgn tamak gilak bah..sorg jak jadilah..xperlu gik ktk gago ngan kmk..kmk pandei ngengon kmk pun..please...go away..mun dah jodoh pa leh buat nak?? tp mek harap masing2 kita nemu yang terbaik..lagu kat debah ya k ktk :) "




Dah..senang dah ati ku meluah..rasa melepaskan beban..jujoh jak aik mata...xdahal..tuhan jak taukk..alhamdulillah syukur aku masih insan biasa yg pts cinta n berfikiran waras..jgn ko molah kerja nak pelik2 k cho..kuat semangat :)

( pa polah ko cho? ) Aku minum nescafe peng nyum2..k bye.. :)

cho cho :)

No comments: