Friday 15 July 2011

Aku Gerammmmmmmm

Assalamualaikum..kmk nak makey aku kau..aoklah aku tok emo gilak ritok..sik patut kita tok emo d hari jumaat yang mulia tok koh..tapi aku tok xtahan nak luah juak..mun sik kelak ujan ari kat ctok koh dara..aku aritok tek nang datang berseri2 pa tek ri jumaat nak..esok lusak ri minggu dah cuti bah..p yalah palak ku da penin2 ckit..xtauk kenak..xcukup tido kali..dahya tek nak..dah dtg opis setat la aku molah kerja..aku nang lamak tok aku struggle molah kerja ku kohh..nang aku telentang tungkup ku molah kerja ku yaaa..sampey tengah malam ku molah kerja opis ku yaa...ujong minggu pun ku molah juakk...

sekali nak..ada lah orang ya..nya telipon aku..nya madah kenak ku molah kerja ya lamak gilak..dahlah nya bukan nyk camya jak..aku xsempat gik kelakar xsempat nak madah kenak nya lalu ngerepsss...ya Rabbi hatiku geramm..tapi ku xberani nak melawan kata..aku nang kedak yaa..aku mun org moha ngan aku, aku diam..walaupun ya bukan salah aku..tapi yalah ati siapa tauk..aku nang geramm..sakit jiwa ku eyhh..nya madah aku tok tek leka gilak..keja main2..selalu keluar..sengaja nak lambat2kan kerja..haaeeeee dah aku geram nengar tuduhan x berasas kedak yaaa...dahlah kerja nak d polah aku ya sepatutnya nya yang molah..tok kira aku nulong molah kerja nya yaaa...KEJA KU LAMBAT SEBAB MOLAH KERJA KAU..yahhh gerammm na ati ku koh..mun nya kelakar bagus pasya nanyak dolok apa masalah aku leh terimak nya nak nganok apa kah aku tok tek...ataupun mun menar ku leka2 molah kerja nak x ku lalek nya nganok aku giya..benda ya aku sik molah pun d padah nya gya...yang aku tek eran cnie nya oleh n bukti nya madah aku tek leka..nya duduk d atas nun, bukan sama tingkat opis aku ngan kau..kau tek madah aku camya kau ada nangga aku 24jam kah?? maka sehari pun lom tentu ku nemu kau yaa...mbak ctok bigik mata ko ya ku nak lekat engkah rah bulu mensu aku tok sak ko nangga pa d polah aku..yahhh..gerammm na ati ku..mun ko tek nang nangga aku 24jam ko ngan aku ke cya ke ctok pasya ko madah kedak ya x ku kesah sebab ko nang nangga..masalah nya tok ko x nangga and sedarlah kau ya yg tuduhan yg kau madah ya nang LANGSUNG X BERASAS..pa tek kau mentang2 bos sukati ko melepas jak amarah ko ya..haee aku merajuk kelak bok ko taukk..xda org nak nulong molah kerja kau yaa...eee...udah2 gik cho..mbak bersabar..ri jemat tok..astaghfirullahal'azim..(dah abis ngerecho baruk sedar haee)

cho cho :)

2 comments:

Unknown said...

sabar2..lewat juak org ya..yalah maanusia tok,kdg2 suka glak nk nuduh tanpa usul periksa nak owh..huhu

Cho Cho said...

aok sist..nang emo menar mek ari ya...bukan pa..mun mek menar ngular x mek kesah..tok kmk nang sampey bejaga molah kerja ya..dah jak ya kerja nya..dah d tulong nganok lagik..yalah manusia ego gilak bila rasa diriknya tek berkuasa..haeee lom ilang juak emo mek sist..hehehe :)